Повністю розсекречено брутальний рамний пікап Jetour

Повністю розсекречено брутальний рамний пікап Jetour

22 квітня 2025
0

Перед відкриттям Шанхайського автосалону 2025 року видання Autohome отримало ексклюзивну можливість ознайомитися з передсерійним зразком абсолютно нового рамного пікапа, який готує до виходу компанія Chery. Автомобіль має всі шанси стати важливим гравцем у сегменті глобальних утилітарних моделей, адже його позиціонують як продукт для міжнародного ринку. Він формально входить до лінійки бренду Jetour, що підтверджується відповідним логотипом на кермі, однак на передній і задній частинах кузова красується назва Rely або Reaolo - саме так звучить новий суббренд, який Chery презентувала лише кілька днів тому. Як зазначено в офіційній концепції, Rely має на меті перенести китайські культурні особливості у світ пікапів, зробивши їх зрозумілими й привабливими для широкої аудиторії на міжнародному ринку.

Цей пікап - повністю нова модель, яка вперше демонструє рамну архітектуру в арсеналі Chery. Це важливий крок, адже досі компанія зосереджувалась переважно на кросоверах і SUV на несучому кузові. Високий кузов, великі колеса, виражена лінія капота й масивні бампери формують брутальний вигляд, що натякає на серйозні позашляхові можливості автомобіля. За наявною інформацією, саме ця модель стане першою повноцінною спробою Chery запропонувати утилітарну машину для важких умов експлуатації.

Інтер'єр пікапа багато в чому перегукується з дизайном уже відомого Jetour T2, але при цьому має низку унікальних рішень. Центральну частину приладової панелі займає великий сенсорний дисплей мультимедійної системи, тоді як панель приладів представлена компактним екраном. Центральний тунель високий, має селектор у вигляді джойстика та шайбу вибору режимів руху. Замість сенсорних панелей на кермі з'явилися звичні фізичні кнопки, а блок керування кліматом має аналогове виконання. Оновлення торкнулися і дверних карт, передньої панелі та сидінь, що додатково підкреслює прагнення створити окрему дизайнерську мову для нової моделі.

На поточний момент технічні характеристики офіційно не розкриваються. Водночас сама рамна конструкція натякає на можливу появу продольного компонування силового агрегату - що є рідкістю для брендів Chery. Така архітектура дозволяє використовувати як класичні ДВЗ, так і сучасні гібридні або навіть повністю електричні силові установки. У контексті міжнародного позиціонування не виключено, що модель буде запропонована одразу в декількох варіантах - включаючи гібридну версію з можливістю підзарядки від мережі (PHEV), яка активно набирає популярність на ключових ринках Азії, Близького Сходу та Латинської Америки.

Під час виставки в Шанхаї публіці покажуть спеціальну позашляхову модифікацію, обладнану заводськими аксесуарами, серед яких - шноркель для глибоких брідових переправ, грязьові шини, силовий даховий багажник і рундук на даху. Цей варіант буде спрямований на покупців, які шукають надійний автомобіль для активного способу життя, експедицій або професійного використання в умовах бездоріжжя.

Варто зазначити, що за неофіційною інформацією, новий пікап Jetour/Rely є результатом глибокої уніфікації з моделлю Weishi, яку виробляє компанія ZX Auto. Під материнським брендом Chery аналогічний пікап уже дебютував приблизно пів року тому, проте комерційний запуск досі не відбувся. Це може свідчити про те, що під брендом Rely компанія готує більш глобальну інтерпретацію цієї моделі, адаптовану під міжнародні стандарти безпеки, екології та комфорту.

Очікується, що детальні технічні дані, а також інформація про терміни початку продажів, країни першої хвилі експорту й ціновий діапазон будуть оприлюднені до кінця цього тижня. Водночас дебют нової моделі вже зараз демонструє амбіції Chery рішуче вийти на новий рівень у сегменті пікапів і конкурувати з такими гравцями, як Toyota Hilux, Ford Ranger та Isuzu D-Max, принаймні на ринках, де китайські бренди останніми роками активно нарощують свою частку.

Джерело: Autohome

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація