Great Wall Motors, один із найвідоміших китайських автовиробників, офіційно представив нове покоління середньорозмірного кросовера Haval F7, який насправді є другою генерацією моделі Haval Xiaolong MAX, проте із повноцінним ребрендингом і стратегічним переосмисленням позиціонування. Новинка створена на базі гібридної системи Hi4 другого покоління, яка вже встигла зарекомендувати себе у моделях нового покоління під брендом Great Wall. Цей крок демонструє не лише наміри компанії утвердитися в сегменті електрифікованих SUV, а й продовжити розширення технологічної присутності у найбільш конкурентній категорії на азійському ринку.
Офіційний старт продажів супроводжується спеціальною акційною пропозицією, завдяки якій ціна на новий Haval F7 із урахуванням програми trade-in починається від 14 600 доларів США, а топова версія обійдеться не дорожче 19 400 доларів. Навіть без знижки вартість залишається вражаюче конкурентною - від 16 500 до 21 300 доларів, що ставить модель у пряме протистояння не лише з іншими китайськими гібридами, але й з більш традиційними брендами у Європі та Південно-Східній Азії.
Візуально новий Haval F7 зробив виразний крок у бік сучасної естетики, зберігаючи при цьому впізнавану стилістику бренду. Автомобіль доступний у п'яти кольорах - сірому, білому, синьому, чорному та зеленому. Його габарити становлять 4780 x 1895 x 1725 мм, а колісна база - 2810 мм, що лише трохи поступається більш габаритному Geely Monjaro, з яким новинка вже почала порівнюватися в місцевій пресі. Авто «взувається» в 19-дюймові колеса з шинами 235/55 R19, що створює баланс між стійкістю, комфортом і енергоефективністю.
Особливої уваги заслуговує інтер'єр нового покоління F7. Тут Great Wall зробив ставку на мінімалістичний дизайн з акцентом на преміальні матеріали, де використовується м'яке на дотик оздоблення, а всі фізичні елементи управління або винесені на дисплеї, або зведені до мінімуму. У центрі - 12,3-дюймова цифрова панель приладів, а також великий 14,6-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, що відповідає за керування функціями авто. У топових комплектаціях передбачено проекційний дисплей на лобове скло, 50-ватну бездротову зарядку, а також повноцінний комплекс систем допомоги водієві Coffee Pilot Plus, що включає автопілот другого рівня (L2) з підтримкою руху в місті та на автомагістралях.
Комфорт у салоні - ще один аргумент на користь нового F7. Передні сидіння мають двошарову пінну структуру, що забезпечує оптимальну підтримку тіла, а також функції обігріву, вентиляції та навіть масажу, що досі було привілеєм моделей значно вищого класу. Пасажири другого ряду отримують регулювання кута нахилу спинки (27°/32°), що дозволяє зручно розміститися навіть у тривалих поїздках. Об'єм багажника становить 540 літрів, що робить модель функціональною не лише в місті, а й під час подорожей.
Але, безперечно, серцем нового Haval F7 є його гібридна силова установка. Вона базується на 1,5-літровому бензиновому двигуні потужністю 115 к.с., який працює в парі з електромотором нового покоління, що у підсумку забезпечує загальну потужність системи на рівні 323 к.с. Ця гібридна архітектура забезпечує запас ходу до 165 км на електротязі, що є одним із найкращих показників серед усіх plug-in SUV на китайському ринку в цьому ціновому діапазоні. При цьому заявлена середня витрата пального - лише 4,2 л/100 км, що дозволяє говорити про справді ефективний баланс між динамікою і економічністю.
Great Wall Motors планує зробити Haval F7 не лише важливим продуктом для внутрішнього ринку Китаю, а й експортною моделлю, яка зможе змагатися з плагін-гібридами японських і корейських брендів у регіонах із високим попитом на електрифіковані кросовери, включаючи Близький Схід, Латинську Америку, а потенційно і Європу. Поява F7 другого покоління демонструє стратегічний намір Great Wall утвердити статус лідера у сегменті розумних гібридів, поєднуючи інновації з доступністю, і робить новинку серйозним викликом усталеним гравцям ринку.