Haval сьогодні офіційно представила кросовер Xiaolong MAX (він же Haval F8) другого покоління. Машина одразу отримала фірмову гібридну систему Hi4, відому за автомобілями Tank. Ціни поки що не розкрито, але є всі технічні подробиці і дані про комплектації.
Передня частина «прикрашена» світлодіодною групою Light of Tyndall з 72 світлодіодами і підсвіченим логотипом Haval. У салоні три екрани: панель із діагоналлю 12,3 дюйма перед водієм, 14,6-дюймовий екран у складі медіасистеми та проекційний дисплей. Під центральним екраном розміщено блок фізичних кнопок, який спрощує доступ до різних функцій машини.
Новий Haval Xiaolong MAX отримав систему інтелектуального водіння з інтегрованим автопаркувальником, подвійне шумопоглинаюче скло та тришарову звукоізоляцію дверей. Сидіння водія - з електрорегулюванням за 12 напрямками, крісло переднього пасажира - з електрорегулюванням за 4 напрямками. Підігрів є у всіх сидінь, що нетипово для Китаю, а у передніх крісел є вентиляція і вбудований масажер. Кут нахилу спинки заднього сидіння регулюється, також спинку можна скласти в пропорції 40:60.
Габарити Haval Xiaolong MAX другого покоління - 4780 x 1895 x 1725 мм при колісній базі 2810 мм (кросовер вийшов трохи меншим за Geely Monjaro).
Цікаво, що гібридних систем дві: у базовій - 1,5-літровий атмосферний мотор потужністю 115,5 к.с., а в топовій - 1,5-літровий турбований мотор потужністю 156 к.с. Максимальна ємність тягової батареї - 27,54 кВт-год, максимальний запас ходу на чистій електриці - 126 км.