Росіяни все частіше скаржаться на високу ціну та нижчу якість китайських автомобілів, які наростили свою присутність на ринку після виходу західних автовиробників. Про це пише Reuters.
Зазначається, що на китайські автомобільні бренди, такі як Haval, Chery і Geely, зараз припадає майже 40% продажів нових автомобілів у РФ, порівняно з менш ніж 10% у січні-лютому 2022 року.
Китайські автовиробники за останній рік значно наростили свою присутність на російському ринку в першу чергу через вихід з нього таких компаній, як Renault, Nissan і Mercedes.
Проте, як зазначає агентство, самі росіяни вважають якість деяких китайських автомобілів нижчою, ніж у західних конкурентів, а галузеві експерти кажуть, що китайським виробникам потрібно зміцнювати свою репутацію, навіть якщо їхня частка на ринку стрімко зростає.
Ще однією проблемою для споживачів стала ціна на китайські автомобілі. За словами головний редактор журналу «За рульом», китайці завозять багато автомобілів, але якщо говорити про ціну, а не про якість, то дешевих автомобілів взагалі немає.
Навіть ціна «Москвич 3», деталі до якого постачає китайська компанія JAC, виглядає трохи зависокою. Модель коштує близько 2 мільйонів рублів (26 195 дол).