Chery оголосила про старт відкритих продажів абсолютно нового Tiggo 8 п'ятого покоління на домашньому ринку. Раніше на модель вже приймали попередні замовлення, але з початком офіційних продажів виробник традиційно запропонував знижену вартість для перших покупців. Таким чином кросовер у стартовій комплектації Comfort тимчасово коштує 92,9 тис. юанів, що еквівалентно приблизно 12,8 тис. доларів США за поточним курсом. Верхня комплектація Flagship оцінена у 122,9 тис. юанів, приблизно 16,9 тис. доларів.
Це дуже помірна ціна, враховуючи габарити моделі, яка за розмірами наближається до Geely Monjaro та навіть деяких повнорозмірних SUV: довжина нового Tiggo 8 сягає 4749 мм, ширина 1880 мм, висота 1710 мм, а колісна база становить 2825 мм. Для наочності можна згадати, що колесна база Toyota Land Cruiser 300 складає 2850 мм - різниця вкрай невелика.

Новий Tiggo 8 отримав два різних варіанти оформлення передньої частини. Один з них візуально близький до нинішнього Tiggo 8 Plus з акуратною оптикою та плавними лініями решітки. Другий варіант має більш виразну та масивну шестикуточну решітку радіатора, яка додає моделі стриманої солідності і навіть певної схожості з сучасними кросоверами Audi. Такий підхід вже траплявся в дизайні Chery - подібне рішення раніше було реалізовано на седані Arrizo 8 Pro. У будь-якому з двох варіантів Tiggo 8 п'ятого покоління також отримав напівприховані дверні ручки та повністю нову архітектуру задньої частини з об'єднаними лінією підсвічування ліхтарями та модернізованим спойлером.
Салон у всіх комплектаціях виконано з претензією на комфорт: використані шкіряні матеріали оздоблення, передбачена система кругового огляду, камера заднього виду з високою роздільною здатністю, безключовий доступ, Bluetooth-ключ, двозонний клімат-контроль та повітроводи для задніх пасажирів. Спинка заднього сидіння регулюється за кутом нахилу, що покращує посадку на довгих поїздках.

У максимальній комплектації Flagship виробник також пропонує розширені функції переднього пасажирського крісла, включно з режимом «комфорт для другого ряду» із масажем та висувною секцією для підтримки ніг, а також голосове керування по чотирьох зонах.
Щодо технічної частини, Tiggo 8 п'ятого покоління у всіх версіях оснащується бензиновим 1,6-літровим турбодвигуном із максимальною потужністю 147 кВт (це еквівалентно 200 к.с.) і крутним моментом 310 Нм. Працює мотор у поєднанні з 7-ступеневою роботизованою коробкою передач із мокрим зчепленням. Офіційна заява виробника щодо витрати пального в комбінованому циклі становить 7,2 л на 100 км, що виглядає доволі економічно для кросовера таких габаритів. Привод наразі передбачений лише передній.
