SAIC Audi оголосила про запуск у Китаї лімітованої версії Audi A5L Sportback Red Fortune Limited Edition, яка вирізняється спеціальним оформленням і розширеним спортивним акцентом. Офіційна рекомендована ціна моделі становить 334 900 юанів, що еквівалентно приблизно 47,4 тисячі доларів США, однак у межах обмеженої за часом пропозиції автомобіль можна придбати за 291 900 юанів, або близько 41,3 тисячі доларів. Тираж новинки суворо обмежений - усього 500 екземплярів на весь китайський ринок, що автоматично робить цю версію колекційною.
Як випливає з назви, ключовою візуальною особливістю Red Fortune Limited Edition став фірмовий колір Racing Red, який підкреслює спортивний характер моделі та має символічне значення на китайському ринку. Альтернативою для покупців залишається стриманіший відтінок Hurricane Grey. Уже в стандартному оснащенні автомобіль отримав спортивний пакет, що включає задній спойлер у чорному кольорі Racing Black, 20-дюймові колісні диски RS-стилю та червоні гальмівні суппорти. У сукупності ці елементи помітно відрізняють лімітовану версію від звичайних виконань A5L Sportback і роблять акцент саме на динамічному іміджі.

Інтер'єр Audi A5L Sportback Red Fortune Limited Edition також має ексклюзивне оформлення. Салон виконано у двоколірній гамі з використанням комбінації замші Microfiber та штучної шкіри Laedana, а стеля повністю обшита замшевим матеріалом. У декорі активно застосовуються карбонові вставки, що ще більше підсилює спортивну атмосферу. Водночас така орієнтація на дизайн і матеріали має й практичні наслідки: через особливості оббивки сидінь автомобіль позбавлений функцій вентиляції та масажу. У переліку оснащення присутня преміальна аудіосистема Bang & Olufsen 3D із 20 динаміками, однак сучасна система напівавтономного керування Huawei Qiankun у цій версії не пропонується, обмежуючись камерою заднього огляду та стандартними асистентами паркування.
Під капотом лімітованої версії встановлено добре відомий 2,0-літровий турбований бензиновий двигун п'ятого покоління серії EA888, який розвиває 204 кінські сили та 340 Н·м крутного моменту. Силовий агрегат працює в парі з семиступеневою роботизованою коробкою передач із двома зчепленнями та фірмовою системою повного приводу quattro. Підвіску доповнено адаптивними амортизаторами ZF CDC, які дозволяють змінювати характеристики жорсткості залежно від режиму руху та умов дороги, забезпечуючи баланс між комфортом і керованістю.

