У Китаї стартували продажі дизельної версії позашляховика 212 T01

У Китаї стартували продажі дизельної версії позашляховика 212 T01

14 грудня 2025
0

У Китаї стартували продажі дизельної версії рамного позашляховика 212 T01, яка вийшла на ринок під назвою 212 T01 Changfeng Diesel. Новинку запропоновано в єдиній комплектації за ціною 199 тисяч юанів, що за поточним курсом відповідає приблизно 27,5 тисячі доларів США. Для стимулювання попиту виробник також запустив програму trade-in: при здачі старого автомобіля покупець може отримати знижку 10 тисяч юанів, або близько 1,4 тисячі доларів, тоді як для обміну інших моделей передбачена менша компенсація.

Зовні дизельний 212 T01 практично повністю повторює бензинову версію Changfeng, однак водночас помітно відрізняється від класичного «212», добре знайомого в Китаї. Позашляховик отримав новий передній бампер, перероблений капот із вираженими вентиляційними елементами, збільшені повітрозабірники та розширену решітку радіатора. За доплату доступне встановлення прихованої лебідки, що додатково підкреслює утилітарний і прикладний характер моделі. Геометричні параметри також виглядають переконливо для серйозного бездоріжжя: кут в'їзду становить 43 градуси, кут з'їзду - 36 градусів, мінімальний кліренс досягає 256 мм, а глибина подоланого броду з заводу складає 850 мм і може збільшуватися до 910 мм за умови встановлення шноркеля.

Салон дизельного 212 T01 виконаний у стриманому, практичному стилі з акцентом на функціональність. Водій отримує цифрову панель приладів діагоналлю 10,25 дюйма та мультимедійну систему з центральним екраном на 12,3 дюйма, що підтримує навігацію та інтеграцію зі смартфонами. Уже в базовій комплектації передбачені передні та задні парктроніки, а також камера кругового огляду, що нетипово для настільки утилітарного позашляховика. Водночас виробник свідомо зберіг фізичні кнопки для керування кліматичною установкою та режимами руху по бездоріжжю, що має полегшити експлуатацію автомобіля в складних умовах.

Ключовою особливістю новинки став 2,0-літровий турбодизельний двигун, який розвиває 170 кінських сил і 415 Нм крутного моменту. Силовий агрегат працює в парі з восьмиступеневою автоматичною коробкою передач ZF та роздавальною коробкою BorgWarner. Використання паливної апаратури Bosch із тиском упорскування 2000 барів дозволило досягти середньої витрати пального на рівні 8,5 літра на 100 кілометрів. У поєднанні з паливним баком об'ємом 80 літрів це забезпечує запас ходу, близький до 1000 кілометрів без дозаправки, що є одним із ключових аргументів на користь дизельної версії.

Конструктивно 212 T01 Changfeng Diesel зберіг класичну рамну архітектуру з передньою та задньою п'ятиважільною підвіскою мостового типу. Інтелектуальний підключаємий повний привод підтримує режими 2H, 4H і 4L, причому в пониженому діапазоні передбачене збільшення крутного моменту у 2,5 раза.

Джерело: Autohome

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація