У Китаї стартував прийом попередніх замовлень на гібридну версію флагманського позашляховика Exeed VX. Новинка пропонує потужну силову установку та розширене оснащення за відносно доступною ціною - від 29 до 31,7 тисячі доларів США, що робить її серйозним конкурентом у сегменті великих гібридних позашляховиків.
Під капотом Exeed VX працює комбінована силова установка, що складається з 1,5-літрового турбованого бензинового двигуна потужністю 156 кінських сил, переднього електромотора на 224 кінські сили та заднього електромотора з віддачею 238 кінських сил. Сукупна потужність досягає 618 кінських сил, що дозволяє великому позашляховику розганятися до 100 км/год всього за 5 секунд. За координацію роботи трьох двигунів відповідає триступенева трансмісія 3DHT, спеціально розроблена для гібридних систем.
Exeed VX оснащений тяговою батареєю ємністю 34,46 кВт-год, яка забезпечує запас ходу на чистій електриці до 180 км. Загальний запас ходу, враховуючи використання бензинового двигуна, становить вражаючі 1300 км, при цьому середня витрата палива заявлена на рівні 6,88 л/100 км.
Дизайн позашляховика зберігає класичні елементи, зокрема, великі хромовані вставки як у передній частині автомобіля, так і навколо вікон, що є рідкістю серед сучасних виробників, які дедалі частіше відмовляються від використання хрому. Габарити Exeed VX становлять 5010 мм у довжину, 1940 мм у ширину та 1800 мм у висоту, а колісна база досягає 2900 мм, що забезпечує просторий і комфортний салон.
Усередині автомобіля встановлено медіасистему на базі чипа Qualcomm Snapdragon 8155 із великим центральним дисплеєм, що підтримує розширені функції керування та мультимедіа. Водій отримує підігрів керма, проекційний дисплей і систему бездротової зарядки смартфона потужністю 50 Вт. За якість звуку відповідає преміальна акустика з 23 динаміками.
Exeed VX також оснащений широким переліком систем допомоги водієві, що відповідають другому рівню автономності, включно з адаптивним круїз-контролем, системою автоматичного паркування та асистентом утримання в смузі. Комфорт у салоні забезпечують сидіння зі шкіряною обробкою Nappa. Передні сидіння мають функції підігріву, вентиляції та масажу, тоді як другий ряд отримав підігрів і вентиляцію. Сидіння третього ряду оснащені електроприводом складання.
Позашляховик пропонується у двох варіантах компоновки салону: шестимісному та семимісному. У шестимісній версії середній ряд представлений двома окремими кріслами з електрорегулюванням і функцією масажу, що додає ще більше комфорту для пасажирів.