В Україні різко впали продажі авто з Китаю

В Україні різко впали продажі авто з Китаю

13 травня 2024
3

Попит на авто з Китаю в Україні почав різко знижуватися після кількох місяців зростання. За квітень українці придбали майже 1,2 тис. авто з Піднебесної - в 3,5 раза менше, аніж у березні. Про це свідчить статистика асоціації «Укравтопром».

Водночас, порівняно із квітнем 2023 року відзначається зростання продажів авто з Китаю у півтора рази. Із загальної кількості 845 - нові автомобілі (вони займають 15% ринку), а 317 - вживані (їх частка на ринку впала до 1,6%).

Зниження попиту може бути обумовлене спадом продажів електрокарів через російські ракетні обстріли енергетичної інфраструктури. Справа в тім, що 77% усіх авто з Китаю в Україні - електромобілі.

Саме електричні моделі є найпопулярнішими авто з Китаю. Частіше за все купують Volkswagen, Honda, Toyota чи Nissan, випущені в Піднебесній. Лідером залишається кросовер Volkswagen ID.4.

ТОП-5 найпопулярніших нових авто з Китаю в Україні:

  1. Volkswagen ID.4 - 141 проданих авто.
  2. Honda M-NV - 72.
  3. Nissan Ariya - 68.
  4. BYD Song Plus - 52.
  5. Chery Tiggo 4 Pro - 47.

Найпопулярніші вживані авто з Китаю:

  1. Volkswagen ID.4 - 68 проданих авто.
  2. Nissan Ariya - 42.
  3. Toyota bZ4X - 19.
  4. Honda M-NV - 17.
  5. Honda e:NS1 - 15.
Джерело: Фокус

Обговорення новини

Jura  

Думаю що вагому роль грає це наші ближні перспективи наявності електроенергії!
Далі тарифи на світло, в мене гараж в будинку і весь час там був побутовий тариф - тепер осбб об'явило що дтек перевів на комерційний тариф (навіть кладовки що на загальній площадці мають переходити на комерційний тариф)!

+5ВІДПОВІСТИ  
Igorjanchik  

Jura, повністю згоден про перспективу дефіциту електроенергії у зв'язку зі знищенням противником інфраструктур енергогенерації та передачі. Цей факт відлякує потенційних покупців. Але це ж форс-мажор, який незабаром пройде і зростання продажів відновиться.
Щодо тарифів, то ціна на нафтопродукти так само постійно зростає. На сьогоднішній момент тариф на електрику має зрости більш ніж у 10 разів, щоб стало невигідним використання електротранспорту при домашній зарядці. Вважаю такий розвиток подій малоймовірний.

+7-1ВІДПОВІСТИ  
Константин Макаренко  

от-же любить цей "персонаж", пересмикувати...
по-перше, у статті йдеться саме про китайські авто(!) чомусь на це мало хто звертає кувагу. а по-друге, доля електричок у загальному обліку невпинно зростає. іноді це зростання прискорюється, іноді спадає, як і всі процеси у світі. Але, основний вектор розвитку однозначний і він не мінявся.. Є дехто, хто хоче всидіти на обох стільцях. З огляду на їх капіталізацію, це можливо. чомуб і ні..
Китай, потроху провалюється, бо єдина їх перевага, це вартість. у США, цю перевагу скоро ліквідують(!) Європейський ринок теж довго чекати не буде...
Крім того будуть ще додаткові вимоги по якості та дотриманню стандартів Європи.
Тоді настане рівновага. От і побачимо, хто чого вартий.
Єдине шо я зараз розумію, що буде ситуація, - "хто не встиг, той запізнився..."
Хто зараз протупить, той через де-який час, буде про це жалкувати...

+2-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація