BYD зіткнулася з хвилею скарг після того, як додала безкоштовні функції інтелектуального водіння до більшості нових моделей. За даними Reuters, китайська платформа 12365auto.com, де споживачі оцінюють якість автомобілів, зафіксувала рекордний сплеск незадоволення.
З 11 по 17 лютого на платформу надійшло понад 4700 скарг, у той час як тижнем раніше їх було лише 150, а за весь січень - близько 500. Користувачі переважно скаржилися на те, що переплатили за свої авто, тоді як нові версії з покращеними характеристиками стали доступні без змін у ціні.
Моделі серій Ocean і Dynasty, які є найпопулярнішими в Китаї, зайняли перші 10 позицій у рейтингу автомобілів із найбільшою кількістю скарг.
Один із власників гібридного седана Seal 06 DM-i заявив, що при купівлі автомобіля кілька разів запитував дилера, чи очікується оновлена модель найближчим часом. Проте вже через два тижні після покупки на ринку з'явилася нова версія з покращеними характеристиками за тією ж ціною. Він вимагав безкоштовного оновлення або компенсації.
BYD відповіла, що передала скарги у відповідні відділи, але поки що не коментувала ситуацію офіційно.