Японці розкрили секрет дешевизни китайських електромобілів

Японці розкрили секрет дешевизни китайських електромобілів

13 жовтня 2024
10

У центральному регіоні Японії, Тюбу, нещодавно відкрилася незвичайна виставка китайських електромобілів, яка здивувала місцевих виробників. На заході були представлені понад дюжини розібраних електромобілів, що дозволило японським виробникам запчастин ознайомитися з їхньою конструкцією до найдрібніших деталей. Одним із головних вражень стала значно менша кількість деталей у китайських електрокарах, що частково пояснює їхню доступну вартість.

Організатором виставки виступила компанія Sanyo Trading, яка співпрацює з американською аналітичною компанією Caresoft для збору даних про комплектацію автомобілів. Ініціатива дозволила японським компаніям ознайомитися з технологіями та підходами китайських конкурентів. Особливу увагу привернув електромобіль BYD ATTO 3, що був представлений на ринку в лютому 2022 року. Модель вразила своєю простотою та високим рівнем інтеграції компонентів. Наприклад, електропривід e-axle складається з усього восьми частин, що включають мотор, інвертор, редуктор та інші важливі елементи.

Такий підхід дозволив BYD значно знизити витрати на виробництво, зменшити вагу автомобіля та підвищити ефективність. Крім того, використання однакових компонентів у кількох моделях дало змогу збільшити масштаби виробництва, що є ще одним важливим фактором зниження витрат.

Під час виставки також було відзначено, що китайські автовиробники приділяють пріоритетну увагу мінімізації витрат, що контрастує з підходом японських компаній до якості. Менеджери, які відвідали захід, були здивовані тим, як мало деталей містять автомобілі BYD та Tesla.

На цей момент виставку відвідали понад 6000 людей з 450 компаній. Окрім вже представлених 16 моделей електромобілів, планується додати нові моделі, такі як Li Auto L9 та Hyundai Ioniq 6, що зробить виставку ще більш актуальною для вивчення сучасних технологій в електромобільній галузі.

Джерело: 3DNews
Фото: NikkeiAsia

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Andriy86  

Японські інженери були дуже здивовані, коли розібрали китайські авто та побачили, що вони зроблені із лайна та палок. Адже у Японії вони звикали використовувати більш технологічні матеріали у виробнитстві автотранспорту.

+7-10ВІДПОВІСТИ  
Rm1  

Andriy86, Ха-ха... насмешил. Особенно Тойота с ее примитивными и дешевыми материалами и устаревшими технологиями - топ нае@ву клиентов.

+10-6ВІДПОВІСТИ  
MishaV  

Rm1, дешеві якісні і інколи архаїчні деталі і компоненти дозволяють швидко відновлювати і ремонтувати авто. На відміну від супер-пупер запічканого технологіями які виходять часто зладу і мають низьку ремонто пригодність і так саме якість. А тепер уяви собі вузол який розбирається і компоненти в ньому ремонтуються і вузол який не розбереш бо там все на пластику і виходить з ладу.

+5ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
Rm1  

Да не вопрос, только такие детали и компоненты должны стоить соответственно! А не по цене навороченных европейских! А тойота - это МММ на лохах, которая продает технологии, которым 10+ лет по цене последних инноваций.

+10-6ВІДПОВІСТИ  
Алексей Сухоруков  

Rm1, особенно гибридный привод который у Тойоты лучший, безусловно самая отсталая технология )

+3ВІДПОВІСТИ  
Rm1  

Алексей Сухоруков, с чем сравниваете, с какими моделями? А про машины с ДВС что скажете? Примитивные материалы отделки, шумоизоляции нет как класса, двигатели и коробки ставят спустя 10 лет после начала их производства (обкатывают на других производителях), ждут пока технология устаканится и стнает дешевле раз в 10, а потом на конвеер по цене последних новинок. Так что да, супер современный пепелац. Лохотрон на доверии.

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація